torstai 27. helmikuuta 2014

Kuka olen Ginga testien perusteella?

Netistä löytää  monia ”Kuka Ginga hahmo olet ?” testejä.  Koska en muitakaan postaus ideoita keksi, niin voisin nyt kertoa minkä hahmon sain mistäkin testissä ja minkälaisia reaktioita se herrätti  


                                                                   Hopeanuoli/Gin
                         Tämän tuloksen sain hopeanuoli.com:in Hopeanuoli henkilö testissä.
                                                                        Reaktio:
         Kun sain tämän tulokseksi hämmästyin. Yritin toisen kerran ja taas sama tulos. Ihan mukavahan tulos tämä on. Ja kyllä minä Giniksi voisin sopia




                                         Kagetora
Sain Kagen tulokseksi hopeanuoli.comin Weed henkilötestissä
                                      Reaktio:
Olen iloinen tuloksesta. Kage on mielestäni hieno hahmo ja yksi mangan alkupuolen lempihahmoistani.

Kaksoissolan testissä selvisi että olisin Kasumidaken herra Moss. Se ei tullut yllätyksenä, sillä voin myöntää muistuttavani Mossia

Mitä tuloksia te olette saaneet?

1 kommentti:

  1. Mulla oli toi eka kanssa hopsu sit tossa weed testissä olin weed ja kolmannessa olin Gin mut mää muistutan kyllä aika paljon noita molempia

    VastaaPoista